top of page

>

>

Ervaringen en klachten

Cliënttevredenheidsonderzoek
In maart 2025 hebben wij een cliënttevredenheidsonderzoek

gehouden onder de bewoners van Zwarte Racker. Het verslag

kunt u hier lezen.

Hier
kunt u lezen wat onze bewoners van het wonen bij

Zwarte Racker vinden!

Tevreden of juist niet?

Onze medewerkers doen er alles aan om de best mogelijke zorg te bieden. Desondanks kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over bepaalde zaken binnen onze organisatie. Door ons dat te laten weten, kunnen we samen naar een oplossing zoeken en biedt het ons de mogelijkheid om onze zorgverlening en diensten te verbeteren.

Klachtenregeling

Woonzorgcentrum Zwarte Racker beschikt over een klachtenregeling. Zo bieden we cliënten met een klacht over het functioneren van het woonzorgcentrum, de mogelijkheid hun klacht in te dienen. Op die manier wordt er constant gestreefd naar kwaliteitsverbetering. De klachten kunnen geuit worden bij de medewerkers, bij de klachtenfunctionaris van Zwarte Racker of bij De Geschillencommissie.

Klik hier voor de volledige klachtenregeling van Woonzorgcentrum Zwarte Racker

Bekijk hier de folder klachtenregeling van Woonzorgcentrum Zwarte Racker.

Als u een klacht in wilt dienen vindt u hier het klachtenformulier van Woonzorgcentrum Zwarte Racker (pdf).

De klachtenfunctionaris

Iemand met een klacht kan contact opnemen met de klachtenfunctionaris mevr. M.G.A. Veenstra.

Zij is bereikbaar op telefoonnummer 06-53131362 of via e-mail margrethveenstra@live.nl.

De Geschillencommissie

Voor hulp bij het oplossen van klachten en geschillen hebben wij ons

aangesloten bij De Geschillencommissie Zorg. Als het niet lukt een klacht naar

tevredenheid op te lossen met ons als zorgverlener of als het inschakelen van

de klachtenfunctionaris niet wenselijk is, biedt de geschillencommissie een

mogelijkheid om een officiële klacht in te dienen. Zij behandelen onafhankelijk

en onpartijdig klachten die zijn ontstaan tijdens of over (een aspect van) de

zorg- en dienstverlening van zorgverleners van Zwarte Racker.

Klachtencommissie Onvrijwillige Zorg (KCOZ)

Zwarte Racker heeft de KCOZ aangewezen als Wzd-klachtencommissie. Indien een klacht een Wzd-klacht betreft, dan dient de Raad van Bestuur de klacht vervolgens in bij de KCOZ, www.kcoz.nl.

de-geschillencommissie-zorg1.jpg
bottom of page